Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Spårat..

Av Carina Papadakis Wall - 7 juni 2013 15:59

I dag har vi spårat igen ...i värmen  (runt 25 grader). Vi åkte till Månkarboåsen ...finfina spårmarker där.. Jag har fått en del tips nu ang. Nikkis rusande..så jag la spåret på torr vitmossa, korsande grusväg och blandad terräng.Hon spårade riktigt bra, jag lugnade ner henne vid varje apport och höll igen i linan rejält..även om jag lyckades få ett brännsår i början när hon rusade på...tror att hon missade en apport i början..annars tog hon alla 8 st....och två vinklar. Duktig tjej jag har ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Papadakis Wall - 14 juni 2013 11:57

I dag har vi ägnat oss åt sökträning på fm. tillsammans med Åsa Jazza...eller enklare hittaövningar kanske man ska kalla det. För min del så testade jag lösrulle på Nikki och det gick fantaskiskt bra ! Visserligen tappade hon rullen ett par ggr, men ...

Av Carina Papadakis Wall - 11 juni 2013 09:46


...med sökträning,  har vi gjort.  Som vanligt så är det fullt ös på min "lilla" Det gick jättebra ut till Åsa som hon känner ...lite mer avvaktande på Sara, ville inte riktigt kampa men är jag gick ut och kampade och lämnade över kampen så gick det ...

Av Carina Papadakis Wall - 5 juni 2013 12:41


    ....i alla fall hemma............. och med tanke på att hon bara är 9 månader.  ....när hon väl förstår så är hon inte ljudlig..uan vill verklign vara till lags..I dag så filmade vi lite och jag satte ihop en del moment.. (alldels för tidigt ege...

Av Carina Papadakis Wall - 16 maj 2013 06:43

...med Nikki blev jag verkligen i går på klubbens onsdagsträning   . Vad gjorde vi? Började bara med lugna kontaktövningar, sen lite enkla korta transporter fotgående, lite snabba lägganden och ställanden. Vi var med på platsliggningen med dom "stora...

Av Carina Papadakis Wall - 14 maj 2013 12:25

I dag fick man en sån där halleluja-moment-kick på spårträningen ..fasen va bra det gick ! Vi var med träningsgänget i Norrvissjöskogen, det småregnade.men vad gör det när det går bra..? Nikki fick ett spår med två vinklar c:a 300m med träapporte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards