Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Carina Papadakis Wall - 11 juni 2013 09:46

...med sökträning,  har vi gjort.  Som vanligt så är det fullt ös på min "lilla" Det gick jättebra ut till Åsa som hon känner ...lite mer avvaktande på Sara, ville inte riktigt kampa men är jag gick ut och kampade och lämnade över kampen så gick det bättre, det får vi jobba på med främmande figgar jag har inte bestämt än om ska ska ha skall eller rulle på henne...det lutar åt skall, men frågan är om hon har modet att stå kvar och skälla...rulle ? ja , jag vet inte..har känsla av att det kan bli "fort & fel"...ja vi får se..först så måste vi få upp ett bra figurantintresse...

I morse tog vi en tidig morgonprommis med husse och passade på att träna lite uppletande på äng....och jävlar vad hon springer och letar bra mitt lilla   ...vi körde säkert 10-12 ggr..och hon ger sig inte...det som kan bli är att hon får lite överslag när vi letat färdigt och börjar bita på mig..men det avleder vi med godisregn på marken...


och eftersom hussen var med så blev det filmning...



 
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards